مقالات

Areas for Reforming and Complementing the Family and School Interaction

تعامل خانواده و مدرسه (fsi) بدون شک برای ارتقاء تعلیم و تربیت فرزندان یک جامعه بسیار موثر و مفید است ولی این تعامل در گرو پذیرش اهداف  تربیتی و همچنین چارچوب هایی است که بتواند بهترین نتایج تربیتی را به همراه داشته باشد. اهداف و چارچوب های تربیتی از یک …

بیشتر بخوانید »

ضرورت بازتعریف نقش عقل برای تحول در نظام آموزشی

هر نوع بررسی و توسعه باورهای پایه و تغییر در زیرساخت­ های نظری جهت تحول آموزشی خود به خود دستاورد عقل بشر قلمداد می­شود. با توجه به تغییرات پدید آمده در جایگاه و نقش عقل ، ضرورت بازتعریف عقل برای تغییر جهت برنامه­ ها و راهبردهای توسعه و هدایت تحولات …

بیشتر بخوانید »