تعامل خانواده و مدرسه (fsi) بدون شک برای ارتقاء تعلیم و تربیت فرزندان یک جامعه بسیار موثر و مفید است ولی این تعامل در گرو پذیرش اهداف تربیتی و همچنین چارچوب هایی است که بتواند بهترین نتایج تربیتی را به همراه داشته باشد. اهداف و چارچوب های تربیتی از یک …
بیشتر بخوانید »مقالات
ضرورت بازتعریف نقش عقل برای تحول در نظام آموزشی
هر نوع بررسی و توسعه باورهای پایه و تغییر در زیرساخت های نظری جهت تحول آموزشی خود به خود دستاورد عقل بشر قلمداد میشود. با توجه به تغییرات پدید آمده در جایگاه و نقش عقل ، ضرورت بازتعریف عقل برای تغییر جهت برنامه ها و راهبردهای توسعه و هدایت تحولات …
بیشتر بخوانید »