Warning: Parameter 2 to modChrome_artnostyle() expected to be a reference, value given in /home_N/tavallaei/domains/36.ir/public_html/templates/bluespace_joomina_ir/html/modules.php on line 39

    Warning: Parameter 3 to modChrome_artnostyle() expected to be a reference, value given in /home_N/tavallaei/domains/36.ir/public_html/templates/bluespace_joomina_ir/html/modules.php on line 39

    -


    Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home_N/tavallaei/domains/36.ir/public_html/libraries/joomla/application/application.php on line 481

    Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home_N/tavallaei/domains/36.ir/public_html/templates/bluespace_joomina_ir/functions.php on line 351

    دانلود نرم افزار

    معرفی و دانلود نرم افزارهای مدیریتی

    معرفی و دانلود نرم افزارهای مدیریت و حسابداری:


    نکته: پسورد نرم افزارها، آدرس سایت آپلود کننده آنها می باشد

    عنوان: نرم افزار هوش تجاری اوراکل
    نسخه:
    Oracle Business Intelligence 11.0
    معرفی:

    بسیاری از سازمان ها در سراسر جهان، امروزه برای جمع آوری و تحلیل اطلاعات پراکنده از منابع اطلاعاتی مختلف موجود در تشکیلات خود به منظور رسیدن به اهدافی همانند تهیه گزارشات، نظارت بر فعالیت های سازمان و فراهم آوردن اطلاعات جامع و کامل برای ایجاد توان تصمیم گیری، مجموعه ای از ابزار ها و نرم افزار های هوش تجاری (BI) را بکار می گیرند. به منظور رسیدن به این اهداف، ابزار های موجود در بسته نرم افزاری Oracle Business Intelligence قابلیت های جامع و کاملی را برای پیاده سازی روش­های هوش تجاری در سازمان ­های مختلف و بعضا پیچیده فراهم می­ کند. راهکار Oracle Business Intelligence (هوش تجاری یا هوش کسب و کار) یکی از كارآمدترین نرم افزارهای گزارش سازی و تحلیل اطلاعات در دنیا می باشد. این راهکار کاملاً تحت وب بوده است و کاربران را جهت تجزیه و تحلیل اطلاعات سازمان و ساخت داشبوردهای مدیریتی حاوی گزارش های مختلف و نمودارهای شاخص های کلیدی عملکرد یا KPI یاری می نماید. سامانه نرم افزاری Oracle BI توانسته است تا با فراهم آوردن تحلیل ­های بصری جدید، به سازمان ها در درک داده ­های موجود در سازمانشان کمک بسزایی کند. همچنین این سامانه تضمین می کند که همه کاربران تصمیمات خود را بر اساس نسخه واحدی از حقیقت اتخاذ کنند. با استفاده از ابزار های Oracle BI می­ توان تصویری یکپارچه و جامع از بخش های گسسته تشکیلات و سازمان­ ها بوجود آورد. همچنین می ­توان تحلیل­ ها و اطلاعات روبه جلویی از آینده فعالیت­ های سازمان براساس داده ­های کنونی و یا داده­ های مربوط به سوابق سازمان فراهم آورد.
    مهمترین قابلیت های این نرم افزار عبارتند از: - ارتباط مستقیم با بانك اطلاعاتی یا انبار داده/ - نصب و راه اندازی بر روی تمامی سیستم عامل ها/ - امكان نصب محصول Enterprise  بدون پرداخت هزینه/ - امكان تعریف كاربران و سطوح دسترسی زیاد/ - استفاده از Oracle BI برای ساخت گزارش های دیگر در واحد PMO/ - استاندارد سازی گزارش ها و فرمت های آن در سازمان های پروژه محور/ - قابلیت ساخت گزارش ها جدولی، گرافیکی و Pivot به صورت تحت وب در محیط BI/ - امکان زمان بندی گزارش ها و ارسال آن ها به صورت اتوماتیک برای مدیران/ - قابلیت Multi Data Source بودن و استفاده از پایگاه های داده ديگر نرم افزارها، فایل های Excel و Access در سازمان جهت ساخت گزارش های ترکیبی.

     

    لینک خرید اینترنتی نرم افزار

     

    عنوان: نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مایکروسافت
    نسخه:
    Microsoft Dynamics CRM 2015
    معرفی:

    Microsoft Dynamics CRM یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری است که توسط شرکت مایکروسافت تولید شده است. هدف اصلی از تولید این نرم افزار فراهم ساختن امکان مدیریت اطلاعات در حوزه های فروش، بازاریابی و خدمات پس از فروش می باشد اما معماری انعطاف پذیر و قابلیت های سفارشی سازی گسترده آن باعث شده است که در حال حاضر مایکروسافت از این محصول به عنوان بستر XRM نام برده است و پارتنر های مایکروسافت از آن برای تولید برنامه های مبتنی بر وب مختلفی استفاده کرده اند.
    ماژول های فروش، بازاریابی و خدمات پس از فروش در دینامیک سی آر ام مایکروسافت یک بستر عملیاتی واحد را برای تعامل با تمام مشتریان فراهم می کند. و یک سازمان را قادر می سازد روابطش را با مشتریان از لحظه اولین تماس تا فروش و خدمات پس از فروش مدیریت نماید.
    رابط کاربری Microsoft Dynamics CRM شبیه به اوتلوک طراحی شده است. این طراحی در کنار یکپارچگی و همبستگی کامل بین Dynamics CRM، اوتلوک و دیگر ابزارهای مجموعه آفیس. شرایطی را ایجاد می کند تا کاربران با سرعت و کارایی بالا سیستم را در امور روزانه خود به کار گیرند و هزینه های آموزش و استقرار کاهش یابد.
    مهمترین مشخصات سيستم مديريت ارتباط با مشتري مایکروسافت عبارتند از:
    - بر اساس وب و مبتني بر معماري .NET
    - سادگي كار و آموزش سيستم و اطمينان از رضايت توسط كارمندان، كاركنان و مشتريان
    - امكان تغيير فرآیند کاری و گردش کار بر اساس نياز سازمان و کاربر
    - مديريت تمامی فعاليت‌های اداری شامل تلفن، ایمیل، نمایر، قرار ملاقات، فعالیت خدماتی و نامه و  كاهش حجم فعاليت‌ها و رفت و آمدها

    دانلود کامل نرم افزار
    (بخش اول: 544 مگابایت

    بخش دوم: 399 مگابایت)

     

    عنوان: نرم افزار مدیریت و کنترل پروژه MSP
    نسخه:
    Microsoft Project Professional 2016
    معرفی:

    کنترل پروژه یکی از اصلی‌ترین و پرکاربردترین دروس مدیریت و مهندسی صنایع می‌باشد که در حال حاضر می‌توان گفت تمامی شرکت‌ها از مبحث کنترل پروژه برای پیش بینی وضعیتشان استفاده می‌کنند. برای سهولت در امر کنترل پروژه نرم افزارهایی همانند Microsoft Project استفاده می‌شود.
    MSP يكی از قوی‌ترين و قديمی‌ترين نرم‌افزارهای موجود كنترل پروژه محسوب می‌شود. اين نرم‌افزار به بازار ايران وارد شده و به شكل گسترده توسط كاربران و برنامه‌ريزان پروژه مورد استفاده قرار می‌گیرد. مدیران و مهندسان كنترل پروژه عموماً از اين نرم‌افزار به عنوان ابزاری جهت مديريت زمان پروژه‌ها استفاده می‌كنند. این برنامه، برخلاف وجود برخی محدوديت‌ها و كمبودها (در مقايسه با نرم‌افزارهای مشابه) به عنوان يک نرم‌ افزار كاربردی و پرطرفدار در جهان و خصوصاً در ايران روزانه مورد استفاده كاربران بی‌شماری قرار می‌گيرد و یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای مدیریت و کنترل پروژه جهت انجام وظایفی مانند دسترسی آسان و سریع به اطلاعات مربوط به پروژه، پیش بینی و برآورد هزینه‌ها، انتخاب ترکیبی درست از منابع به صورت مجازی، تخمین زمان، منابع و فعالیت‌های مورد نیاز، پیگیری پیشرفت پروژه و غیره در میان مدیران پروژه به شمار می‌آید.
    قابلیت‌های کلیدی این نرم افزار عبارتند از: - مدیریت موثر منابع/ - طرح ریزی موثر برای کارهای مختلف پروژه/ - بالابردن توان کار گروهی و ارتباط موثر تیم پروژه با یکدیگر/ - نمایش جدول زمانی از فعالیت‌های افراد گروه/ - دسترسی آسان و سریع به اطلاعات/ - امکانات گزارش دهی بسیار قدرتمند/ - سادگی سازمان دهی داده‌های موجود/ - امکانات بودجه‌ریزی انعطاف پذیر/ - امکان استفاده از نمودار‌های گانت/ - فیلدهای سفارشی چند مقداره.
    - لینک دانلود رایگان جزوه آموزش نرم افزار مدیریت پروژه MSP دکتر روح الله تولایی

     

    دانلود کامل نرم افزار
    (حجم فایل: 363 مگابایت)

     

    عنوان: نرم افزار زمان بندی و کنترل پروژه Primavera
    نسخه:
    Primavera P6 v6.0
    معرفی:

    از معروفترین نرم افزارهای مدیریت پروژه، نرم افزار Primavera است كه توسط Oracle در سطح سازمانی (Enterprise) ارائه گردیده است. از این نرم افزار در رشته مدیریت صنعتی و مهندسی صنایع استفاده زیادی می شود. از نرم افزار Primavera برای زمان بندی و همین طور کنترل پروژه های مختلف استفاده می شود. در پروژه های ساختمانی، صنعتی، نرم افزاری و در هر نوع پروژه دیگر که فعالیت های مختلف در آن به طور منظم انجام می شوند می توان از این نرم افزار برای زمان بندی و کنترل پروژه و براورد هزینه آن پروژه ها استفاده کرد.
    اساس کار بدین صورت است که ابتدا با وارد کردن فعالیت های پروژه در نرم افزار و مشخص کردن ارتباط بین این فعالیت ها، منابع مورد استفاده در پروژه ها را نیز روی فعالیت ها اعمال می کنیم. سپس نرم افزار با توجه به رابطه بین فعالیت ها و منابع، فعالیت ها را طوری زمانبندی می کند که پروژه در کوتاه ترین زمان ممکن به اتمام برسد. همچنین اگر هزینه استفاده از منابع را نیز به نرم افزار بدهیم براورد کلی هزینه پروژه را نیز خواهیم داشت. قابل ذکر است که این نرم افزار مشخص می کند که تک تک فعالیت ها در چه زمانی باید شروع شوند و در چه زمانی خاتمه یابند.
    مهمترین کارکردهای این نرم افزار عبارتند از: امینت اطلاعاتی بالا با بهره گیری از پایگاه های اطلاعاتی Oracle
    ذخیره سازی اطلاعات تمامی پروژه های سازمان/ مدیریت تمامی پروژه های سازمان به صورت پرتفولیوی پروژه ها/ تهیه برنامه های زمانبندی و بودجه بندی پروژها/ پایش مستمر برنامه های اجرائی پروژه ها/ تهیه انواع گزارشات دوره ای و مستثنا در حوزه برنامه ریزی و کنترل زمان و هزینه/ تدوین بانک منابع سازمان و مدیریت جامع منابع پروژه ها(Resource Management)/ مدیریت وظایف سازمانی پروژه(Job Sharing)/ مدیریت مخاطرات و آستانه های محدودیت های پروژه/ مدیریت پروژه با تیم های مدیریتی و اجرائی مجزا.
    - نکات نصب نرم افزار: 1- بعد از نصب دو نرم افزار Project Management و Methodology Management نصب می شوند./ 2- در حین نصب بهتر است گزینه Standalone (گزینه دوم) را انتخاب کنید./ 3- در حین نصب SQL Server نصب می شود./ 4- پسورد پیش فرض ورود به برنامه admin است./ 5- در حین نصب سریالی پرسیده می شود و فایل لایسنس درخواست می شود که در فولدر License قرار داده شده است.

    دانلود کامل نرم افزار
    (بخش اول: 203 مگابایت

    بخش دوم: 203 مگابایت

    بخش سوم: 188 مگابایت)

     

    عنوان: نرم افزار طراحی نمودار و چارت‌های سازمانی VISIO
    نسخه:
    Microsoft Visio Professional 2016
    معرفی:

    این نرم افزار به شما کمک می‌کند تا اطلاعات و ارتباطات پیچیده، ایده‌ها، فرآیندها و امور کاری خود را به صورت دیاگرام و نمودار طراحی کنید و با تجسم آن‌ها قادر به پیگیری حرفه‌ای‌ و در نتیجه تصمیم گیری‌های موثر تر باشید. این برنامه کار بر روی نظرات پیچیده را برای کاربران حرفه ای IT و تجاری بسیار ساده کرده است. به وسیله این برنامه می‌توانید به طراحی دیاگرام‌های شبکه، فلوچارت‌ها، تقویم‌ها و چارت‌های سازمانی حرفه‌ای بپردازید. برای آن دسته از افرادی که مایل هستند در ارائه کارهایشان بیشتر از نمودارهای گرافیکی استفاده کنند، این برنامه ابزار مناسبی را جهت ترسیم نمودار و طراحی اشکال در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.
    قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Microsoft Visio Professional عبارتند از:
    - مجسم سازی ارتباطات یک گروه کاری
    - برنامه‌ای قوی برای انواع رشته‌های مهندسی از ساختمان تا مکانیک و برق
    - ارائه طیف گسترده‌ای از قالب‌ها و شماتیک‌های مورد نیاز رشته‌های مختلف
    - رسم نمودار شبکه، دیاگرام گردش کار و مدل‌های پایگاه داده
    - ذخیره و صدور نمودار‌ها
    - امکان انتخاب فرمت تصویر خروجی
    - مناسب برای پروژه‌های صنعتی بزرگ

    دانلود کامل نرم افزار
    (حجم فایل: 561 مگابایت)

     

    عنوان: نرم افزار کامفار (تجزیه، تحلیل و گزارش گیری امکان سنجی طرح ها و پروژه ها)
    نسخه:
    COMFAR III Expert v3.0
    معرفی:

    سازمان توسعه صنعت ملل (یونیدو) بیشتر از 30 سال است که با سازمان های دولتی، موسسات تجاری و شرکت های خصوصی برای حل مشکلات صنعتی آن ها همکاری داشته است و سعی کرده است به آن ها بیاموزد که چگونه مشکلات خود را حل نمایند.
    کامفار نرم افزاری است که توسط Unido برای تهیه و ارزیابی طرحهای اقتصادی و برای کشورهای در حال توسعه ارائه شده است. اسم کامفار برگرفته از Computer Model for Feasibility Analysis & Reporting به معنای مدل کامپیوتری برای آنالیز امکان سنجی و گزارش گیری می باشد.
    کامفار برای تهیه طرح خاصی تهیه نشده بلکه نرم افزار انعطاف پذیریست که می توان با استفاده از آن طرح های صنعتی، توریسم، معدن و ... را تهیه  و تحلیل نمود. کامفار پروژه ها را از نظر مالی، اقتصادی ارزیابی می کند و بررسی های فنی و تکنولوژی و دیگر بررسی های خارج از حیطه این نرم افزار می باشد.
    استفاده از نرم افزار کامفار  به علت انعطاف پذیری زیاد در برابر انواع پروژه ها و قابلیت های بالای این برنامه در انجام محاسبات و اجرای آنالیزهای حساسیت رو به گسترش است. نرم افزار کامفار یک مدل کامپیوتری برای تجزیه و تحلیل و گزارش گیری امکان سنجی است که در سال 1962، اولین نسخه این نرم افزار منتشر شد. پس از آن یونیدو به طور مداوم برای پیشرفت و توسعه این نرم افزار کار کرده است. نسخه سوم کامفار در سال 1374 تحت ویندوز ارائه شد. پس از آن به منظور توسعه فنی و بنا به نیاز کاربران این نرم افزار سالانه به روز می شود. پس از آن به منظور توسعه فنی و بنا به نیاز کاربران این نرم افزار سالانه به روز می شود/ این نرم افزار بر پایه تجربیات، نظریات، توضیحات و نیازهای بیش از 5300 کاربر در 140 کشور و همچنین بر مبنای کتاب راهنمای یونیدو برای مطالعات امکان سنجی صنعتی تکمیل شده است.
    طبق گفته سازمان UNIDO پس از بررسی متدولوژی ارزیابی اقتصادی و مالی طرح ها و پروژه ها در بیش از 50 کشور جهان، این نرم افزار بر اساس متدولوژی طراحی شده توسط یونیدو، ارائه شده است و در حال حاضر نیز گزارشهای خروجی این نرم افزار یکی از اسناد مورد نیاز جهت اعطای وام و تسهیلات توسط بانکهای ایرانی به متقاضیان سرمایه گذاری در طرح ها می باشد. بنابراین این نرم افزار علاوه بر کاربرد آموزشی در مراکز دانشگاهی یک نرم افزار تجاری و مورد وثوق سازمانهای مالی و اقتصادی جهان است.

     

    دانلود کامل نرم افزار
    (حجم فایل: 41 مگابایت)

     

    عنوان: نرم افزار تحلیل کیفی مکس کیو دی ای MAXQDA
    نسخه:
     MAXQDA V.12 
    معرفی:

     نرم افزار Maxqda یکی از پرکاربردترین و برترین نرم افزارهای مورد استفاده جهت تجزیه و تحلیل داده های کیفی و نظریه پردازی در دنیا است. نرم افزار MAXQDA 12 برنامه ای دارای عملکرد عالی برای تجزیه و تحلیل حرفه ای داده های کیفی و بکارگیری روش های تحقیق کیفی از جمله روش گراندد تئوری (نظریه داده بنیاد، نظریه بنیادی یا نظریه زمینه ای)، روش تحلیل محتوای کمی و کیفی، روش تحلیل گفتمان و … می باشد؛ و برای محققان در زمینه علوم اجتماعی، آموزش، اقتصاد، و بسیاری دیگر از حوزه های علمی، که در حوزه های کاری شان با تجزیه و تحلیل داده های کیفی از قبیل: متن، عکس، فیلم و صوت سروکار دارند، ایده آل است.

    از جمله ویژگیهای برجسته این نرم افزار عبارت است از: پیشرو بودن در پشتیبانی و سازگاری با گستره وسیع زبانهای زنده دنیا و سازگاری کامل با زبان فارسی.

    نسخه trial نرم افزار مکس-کیو-دی-اِی (Maxqda12) را از لینک روبرو میتوانید دانلود نمایید (رمز عبور: E-maxqda). این نسخه به مدت سی روز قابل استفاده میباشد.

     

    دانلود کامل نرم افزار
    (حجم فایل: 148 مگابایت)

     

    عنوان: نرم افزار تحلیل کیفی برای علوم اجتماعی ATLAS.ti
    نسخه:
    ATLAS.ti v6.0
    معرفی:

     ساده ترین تعریفی که می توان از پژوهش کیفی داشت این است که پژوهشی که ارائه یافته های آن از طریق روش های اماری و یا سایر ابزارهای کمی سازی به دست نیامده باشد. استفاده از نرم افزارهای رایانه ای در تحلیل داده های پژوهشی، پدیده ای رو به رشد است. ATLAS.ti یکی از بهترین و مشهورترین نرم افزارهای تحلیل داده های کیفی است که در تحقیقات مدیریت و حسابداری مورد استفاده قرار گرفته و امکان ورود داده های کیفی به زبان فارسی و تحلیل آن ها نیز در این نرم افزار فراهم شده است. برای تحلیل داده های حاصل از روش های تحقیق کیفی نظیر مصاحبه عمیق، مصاحبه گروه های متمرکز، مشاهده مشارکتی، تحلیل محتوای کیفی، نشانه شناسی و تحلیل گفتمان رسانه ای مختلف نظیر کتاب، روزنامه، فیلم، عکس، موسیقی، سخنرانی و ... می توان از نرم افزار اتلس.تی آی (ATLAS.ti) به خوبی بهره برد. یکی از مزیت های کلیدی این نرم افزار نسبت به نرم افزارهای مشابه آن، سادگی محیط و سهولت کار با ابزارهای ATLAS.ti است.
    ATLAS.ti یک نرم افزار قدرتمند برای تجزیه و تحلیل کیفی گروه زیادی از داده های متنی، گرافیکی، صوتی و تصویری است. این نرم افزار انواع ابزار پیشرفته برای انجام وظایف در ارتباط با هر رویکرد سیستماتیکی به داده های نرم را ارائه می دهد.
     ویژگی­ های این نرم افزار موجب شده تا به یکی از قوی ترین ابزارهای تجزیه و تحلیل کیفی تبدیل شود این ویژگی­ها عبارتند از :
    - واسط کاربر، واسط بصری، منبع اطلاعات در سمت چپ صفحه­ ی نمایش نشان داده شده در حالی که بخش ­های مشخص شده، کدها و یادداشت­ها در مورد اطلاعات در حاشیه سمت راست صفحه نمایش  ظاهر می شوند .
    - قابلیت استفاده زیاد، تمامی توابع از طریق منوی اصلی، tool bar، منوهای متنی و صفحه کلید در دسترس می باشند .
    - دسترسی سریع، تمامی انواع اشیا از طریق کمبو باکس­ها قابل دسترس می باشند .
    - کاربردهای چندگانه، نرم افزار ATLAS.ti  این امکان را می دهد که هر ترکیبی از توابع با یکدیگر باز شوند .
    - مدیریت اطلاعات، پشتیبانی از شمار زیادی از انواع فرمت ­ها، که شامل متنی، صوتی، گرافیکی، ویدئویی، اسناد Google Earth و ... می باشد .- مدیریت فایل اطلاعاتی هوشمند، منابع اطلاعاتی قابل ویرایش، سیستم چند زبانه، backup آسان و ...
    - سازمان­دهی و قابلیت استفاده، کدگذاری، یادداشت­ها و نظرات .
    - تجسم، تجسم تمامی کارهایتان، همه اشیاء (اسناد، نقل قول­ها، کدها، یادداشت­ها ، خانواده­ هایی از اشیاء و آیکون نماهای شبکه­ های دیگر) و ارتباط آنها به یکدیگر، می تواند به طور گرافیکی نمایش داده شود.

     

    دانلود کامل نرم افزار
    (حجم فایل: 42 مگابایت)

     

    عنوان: نرم افزار  تجزیه و تحلیل نتایج در تحقیقات کیفی Nvivo
    نسخه:
    QSR Nvivo v8.0
    معرفی:

    نرم افزار Nvivo عمدتاً برای تجزیه و تحلیل متون در تحقیقات کیفی در مدیریت و حسابداری به کار می رود. به این ترتیب که داده ها (متن مصاحبه های انجام شده، یا پاسخ های تشریحی به پرسش نامه ها) وارد این نرم افزار می شوند، سپس امکان کدگزاری متن وجود دارد و در نهایت از نرم افزار برای بررسی کد های موجود و ارتباط آنها با خصوصیات افراد شرکت کننده استفاده می شود. قابلیت سازمان دهی اطلاعات و جستجوی واژه در تمام داده های موجود کمک های بسیار بزرگی به محقق محسوب می شوند. همچنین امکاناتی برای مدل سازی و نمایش مدل با اشکال هندسی هم وجود دارد.
    توضیحی در مورد بخش های نرم افزار:
    source: اشاره به فایل های حاوی داده است مثل متن پیاده شده یک مصاحبه. می‌تواند وارد نرم‌افزار شده باشد و یا به صورت مستقل باشد
    case: معمولأ اشاره به هر فرد شرکت کننده در تحقیق دارد.
    casebook: جدولی است که تمام caseها و خصوصیات آن‌ها را به نمایش می‌گذارد و برای بررس و اکتشاف مناسب است.
    node: کد یا خصوصیتی است که به یک بخش از متن نسبت میدهیم. بر حسب فلسفه‌ی انتخاب شده نوع کد بندی متفاوت خواهد بود. مثلا در grounded theory در ابتدا کدگذاری آزاد انجام می‌شود.
    relationship: نشان دهنده ی ارتباط دو چیز است و برای مدل سازی و به تصویر کشیدن ایده مناسب است.
    attribute: خصوصیت یک case است. کد ها از مشخصات یک منبع source محسوب میشوند و ربطی به افراد ندارند! بنابراین اگر لازم است خصوصیات یک فرد تعیین شود باید با ایجاد attribute این کار را کرد. برای رسم نمودار و برخی موارد دیگر لازم است attribute مناسب را تعریف کرده باشیم. بهتر است هر گزینه جداگانه تعریف شود به شکل «دارد/ندارد»، نه این که برای یک صفت گزینه های متعدد تعریف شود. در این صورت برای مواردی که یک فرد همزمان چند گزینه را دارد مشکلی پیش نمی‌آید و مقایسه افراد راحت‌تر خواهد بود.
    matrix: برای بررسی تعداد موارد در یک جدول متشکل از گزینه های مختلف کاربرد. مثلا جدولی که یک ستون آن از سطوح مختلف میزان تحصیلات تشکیل شده و ردیف‌های آن از سطوح مختلف گروه های سنی. حاصل جدولی است که به ما میگوید از هر سلول (که نماینده گروهی با سن و تحصیلات خاص است) چند نفر داریم.
    Query: برای جست و جو تعداد موارد خاص یک چیز و یا پیدا کردن واژه های مورد نظر مفید است.
    annotation: برای یادداشت برداری مفید است.
    set: گروهی از موارد فوق است که به نوعی با هم در ارتباط هستند.
     دکتر سیلورمن جایی اشاره کرده بود که از این نرم افزار برای ساماندهی یادداشت‌های شخصی‌اش برای تالیف یک کتاب استفاده کرده بود. بنابراین نرم افزار می‌تواند ابزاری با کاربردهای متعدد باشد. این نرم افزار توسط دانشجویان مدیریت و جامعه شناسی و چند رشته دیگر مورد استفاده قرار می گیرد

    دانلود کامل نرم افزار
    (بخش اول: 200 مگابایت

    بخش دوم: 190 مگابایت)

     

    عنوان: نرم افزار آماری ليزرل LISREL
    نسخه:
    LISREL v8.80
    معرفی:

    لیزرل Lisrel مخفف linear structural relations است. نرم افزار تحلیل آماری لیزرل LISREL جهت محاسبات تحلیل عامل و مدل معادلات ساختاری استفاده می‌شود. نرم افزار لیزرل Lisrel مكمل نرم افزار اس پی اس اس است كه در علوم انسانی و علوم اجتماعی استفاده می شود. این نرم افزار کارهای گرافیکی را بهتر از نرم افزار SPSS انجام می‌دهد.
    LISREL یک برنامه کامپیوتری و نرم افزار آماری می باشد که اصولاً برای انجام تحلیل ساختارهای کوواریانسی استفاده می شود که این ساختارها به مدل بندی معادله ساختاری (SEM) نیز معروف می باشند. LISREL محدود به SEM نیست بلکه دامنه گسترده ای از کاربردها را برای تحلیل مدل های آماری گوناگون دارد که در میان آن ها می توان از مدل های خطی تعمیم یافته (GLM) و مدل های سلسله مراتبی و مدل بندی غیر خطی (مدل های رگرسیونی چند سطحی) نام برد.
    نرم افزار لیزرل عمدتاً برای مدل سازی معادلات ساختاری و تحلیل های مشابه آن (همچون تحلیل عاملی تاییدی و تحلیل مسیر) در نظر گرفته شده و با این وجود می تواند برای انجام آنالیز بر روی مدل های ANOVA، ANCOVA، MANOVA و MANCOVA نیز مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این، از این نرم افزار می توان برای تحلیل رگرسیون و مدل سازی چند سطحی یا خطی سلسله مراتبی (HLMs) نیز استفاده کرد. در حال حاضر بسیاری از مدل های آماری برای تحلیل طراحی نمونه های پیچیده با استفاده از این نرم افزار قابل استفاده است. مدل سازی معادلات آماری این امکان را فراهم می کند که مجموعه ای از معادلات رگرسیون را بطر همزمان مورد آزمون قرار دهد. نرم افزار Lisrel در  مورد موضاعات چند متغیره بسیار کارآمد می باشد.
    نرم افزار لیزرل به شما امکان می دهد تحلیل های آماری گسترده را برای تشریح و تایید بررسی و تحلیل مسیر برای مدل های علّی مختلف انجام دهید. مدل لیزرل در شکل عمومی آن از دو بخش تشکیل شده است: مدل اندازه گیری و مدل معادله ساختاری. مدل اندازه گیری نحوه مشخص کردن متغیرهای نهفته یا ایجاد فرضیه را بر اساس متغیرهای مشاهده شده، تعیین می کند. این مدل پارامترهای اندازه گیری متغیرهای مشاهده شده را نیز ارائه می دهد. نرم افزار لیزرل از دو تحلیل استفاده می کند، تحلیل عاملی تاییدی (CFA) و تحلیل مسیر (Path Analysis). صفحه کار در لیزرل محیط ساده ای دارد وهنگام شروع به کار با نرم افزار این شما هستید که با داده ها و عملیات آمار ی صفحه کار را پر می کنید.
    تا کنون مطالعاتی چند بر روی اعتبارسنجی سازه های بازاریابی با استفاده از نرم افزار لیزرل و مزیت آنها در مقایسه با روش های سنتی انجام شده است. لیزرل توانایی بالایی در پالایش ارزیابی های انجام شده و اعتبارسنجی همزمان به منظور بررسی روایی و پایایی همگرا دارد. لیزرل امکان ارزیابی بسیار دقیق پایایی سازه های بازاریابی و ابزار اندازه گیری آن را داشته و همچنین نرم افزار قدرتمندی برای دستیابی به روایی همگرا (convergent validity)، اعتبار تفکیک کننده (discriminant validity)، و اعتبار قانونی (nomological validity) می باشد. استفاده از لیزرل در این رابطه، با آنالیز اطلاعات مربوط به تمایلات گوناگون مشتریان از هر دست قابل انجام است.

     

    دانلود کامل نرم افزار
    (حجم فایل: 35 مگابایت)

     

    عنوان: نرم افزار تحلیل آماری SPSS
    نسخه:
    IBM SPSS Statistics v23.0
    معرفی:

    SPSS نرم‌افزار رایانه‌ای قدرتمند است که برای تحلیل‌های آماری به کار می‌رود. SPSS مخفف عبارت Sciences Statistical Package for the Social  به معنی بسته ی آماری برای علوم اجتماعی می باشد. پس از خریداری شدن شرکت سازنده این نرم افزار توسط IBM در 28 جولای 2009 این نرم افزار با نام PASW که مخفف Predictive Analytics SoftWare است منتشر شد. اما در نسخه 19 دوباره نام SPSS Statistics را اختیار کرد.
    SPSS از جمله نرم‌افزارهایی است که برای تحلیل‌های آماری در علوم اجتماعی، به صورت بسیار گسترده‌ای استفاده می‌شود. این نرم‌افزار توسط پژوهشگران بازار و داد و ستد، پژوهشگران سلامتی، شرکت‌های نقشه ‌برداری، دولتی، پژوهشگران آموزشی، سازمان‌های بازاریابی و ... به کار می‌ رود. افزون بر تحلیل‌های آماری، مدیریت داده‌ها و مستندسازی داده‌ها نیز از ویژگی‌های نرم‌افزار هستند.
    در تحلیل داده ها با استفاده از این نرم افزار باید سه مرحله اساسی را طی کنید: در مرحله اول داده‌های خام را وارد کرده و آن‌ها را در یک پرونده ذخیره کنید. در مرحله بعد باید تحلیل مورد نیاز را انتخاب کرده و مشخص کنید. در مرحله سوم خورجی را بررسی کنید.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار IBM SPSS Statistics عبارتند از:
    - شامل آمارهای توصیفی: جدول‌بندی شطرنجی، بسامدها، توصیفات، کاوش، آمار توصیفی نسبی
    - تعیین آمارهای استنباطی: میانه‌ها، آزمون تی، تحلیل پراکنش، همبستگی، آزمون‌های غیرپارامتری
    - پیش‌بینی برآمدهای عددی: برگشت خطی
    - پیش‌بینی برای تشخیص گروه‌ها: تحلیل عاملی، تحلیل خوشه‌ای، جداکننده

    - لینک دانلود رایگان جزوه آموزش نرم افزار SPSS دکتر روح اله تولایی

    دانلود کامل نرم افزار
    (بخش اول: 500 مگابایت

    بخش دوم: 500 مگابایت

    بخش سوم: 151 مگابایت)

     

    عنوان: نرم افزار ارائه مطلب Prezi
    نسخه:
    Prezi Pro v5.2.8
    معرفی:

     امروزه بسیاری از نرم افزار هایی که برای ارائه مطالب در زمینه های آموزش، تجارت و کنفرانس ها استفاده می شوند مبتنی بر شیوه اسلاید به اسلاید هستند. ارائه اسلاید به اسلاید، مانند آنچه در نرم‌افزار پاورپوینت صورت می‌گیرد می‌تواند بسیار خسته‌کننده باشد چون یک روند خطی ساده را دنبال می‌کند. مخصوصاً اگر طراحی اسلایدها نامنظم باشندو اندازه، رنگ و متحرک سازی آیتم های محتوا به خوبی تنظیم نشود!پاورپوینت یا پرزی یکی از بزرگترین مشکلات روش اسلاید به اسلاید، از دست رفتن کلیت مطلب (زمینه) است، یعنی مخاطب شما به راحتی ممکن است سررشته مطالب را از دست بدهد و خیلی زودتر از آنچه فکر می‌کنید خسته شود. اگر تا حالا موقع ارائه‌هایی که داشته‌اید نگاهی به مخاطبان خود انداخته باشید بدون شک خستگیبی حوصلگی آن ها را درک نموده اید. Prezi سرویسی است که در آن می‌توانید به صورت آنلاین هرگونه اسلایدشو و یا فیلم‌های آموزشی را بسازید، البته نسخه دسکتاپ این سرویس هم موجود می باشد که با آن می توانید به صورت آفلاین به ساخت و ویرایش فایل های پرزی بپردازید. با استفاده از نرم افزار Prezi می توانید در مدت زمان کوتاه و بدون از دست دادن ایده اصلی و تمرکز مخاطبان بین موضوعات مختلف ارتباط ایجاد کرده و ایده های پیچیده را به راحتی به مخاطبان خود انتقال دهید.
    Prezi یک نرم افزار ارائه سخنرانی مبتنی بر فلش (Flash-based) است که امکان ساخت یک سخنرانی پویا و جذاب را می دهد و توسط موسسه ZuiPrezi واقع در بوداپست مجارستان، ساخته شده است. بزرگ‌ترین تفاوت اسلایدشو های ساخته شده توسط Prezi با دیگر نرم افزارها در متحرک بودن دوربین بجای نوشته است. در Prezi شما یک طرح کلی را آماده می‌کنید و سپس مسیر حرکت دوربین را مرحله به مرحله مشخص می‌کنید و در نهایتاً با چرخش‌ها و حرکت به عقب و جلوهایی که انجام می‌شود یک اسلایدشو خیره کننده با گرافیک فوق‌العاده خواهید داشت. Prezi بر اساس طرح بندی نقشه (Map Layout) است، به صورتی که یک تخته سفید بزرگ (Canvas) در اختیار شما قرار می دهد و شما همه مطالبی که می‌خواهید ارائه کنید (از متن و تصویر گرفته تا انیمیشن و فیلم و صدا) را داخل این قاب قرار می‌دهید و پس از تعریف مسیر  آیتم های محتوا می توانید یک انیمیشن ضمنی ایجاد نمایید. شروع ارائه شما با این تصویر بزرگ است که کلیت مطالب شما را به صورت جامع نشان می‌دهد. پس از تکمیل پروژه خود می‌توانید آن را با فرمت فلش (swf) و یا فرمت اجرایی (exe) دانلود نمایید.
    قابلیت های کلیدی نرم افزار Prezi عبارتند از:
    - اجرای اسلایدها به صورت آفلاین بدون نیاز به هیچ نرم افزاری (با تهیه خروجی exe)
    - قدرت مانور بسیار بالا در پویانمایی به طوری که می‌توان تا 100 برابر روی یک نقطه زوم کرد و در آن یک مطلب کامل نوشت که این مربوط می‌شود به استفاده از وکتور در طراحی قسمت های مختلف یک طرح در این سرویس و به این معنی است که هر چقدر نیز تصویر بزرگ نمایی (Zoom) شود از کیفیت لبه‌های تصویر و دیگر اجزا موجود در طرح کاسته نخواهد شد
    - ذخیره پروژه های ساخته شده در سایت prezi.com به صورت اتوماتیک در حساب کاربری شما که باعث می‌شود همواره امکان دسترسی به پروژه های خود جهت ویرایش یا اجرا را داشته باشید به صورت آنلاین (به صورت رایگان 100 مگابایت فضا در این سرویس به هر کاربر اختصاص می‌یابد)
    - امکان ساخت فیلم‌های آموزشی، معرفی و تبلیغات کالا

     

    دانلود کامل نرم افزار
    (بخش اول: 300 مگابایت

    بخش دوم: 277 مگابایت)

     

     نرم افزار تخصصی آمار و کنترل کیفیت Minitab

    معرفی: Minitab یک نرم افزار آماری برای بهبود پروژه های شش سیگما six sigma و کنترل کیفیت آماری می باشد ، از این نرم افزار برای کنترل کیفیت داده های خام استفاده می شود و در بسیاری از پروژه های صنعتی به کار گرفته می شود در آخر این نرم افزار برای کار های آماری و در کل علم آمار ساخته شده است و مورد استفاده اقتصاد گران هم می باشد ، قدرت محاسبات آماری در این نسخه بسیار بالا تر و بهتر شده است. برخی از ویژگی های مهم این نرم افزار عبارتند از: - ترسیم نمودارهای سه بعدی / - آنالیز چند متغیره / - قابلیت محاسبه ضریب همبستگی / - رسم نمودارهای مختلف / - سازگاری با نرم افزار های مرتبط و …
    راهنمای نصب: ابتدا فایل را با نرم افزار winrar از حالت فشرده خارج کنید. سپس فایل Setup را اجرا کنید. مراحل نصب را به اتمام برسانید. فایل Crack را از پوشه ای به همین نام در محل نصب کپی کنید.

     

     

    دانلود نرم افزار حرفه ای حسابداری Accountant

    معرفی: نرم افزار Intuit QuickBooks Premier Accountant Edition 2014 با توجه به امکانات در نظر گرفته شده به کاربران این امکانات را میدهد تا بتوانند به صورت رایگان مدیریت تمامی حساب های خود را به عهده بگیرند . میتوانید تمامی موجودی ها و اقلام را به صورت دستی وارد نرم افزار کنید و با استفاده از منو ایجاد شده اقلام های اضافه شده را مدیریت کنید . میتوان توسط نرم افزار ترازنامه خود را در هر مرحله به صورت اختصاصی مشاهده کنید و به تمامی گزارشات دست پیدا کنید . سازماندهی هزینه های انجام شده توسط نرم افزار انجام پذیر بوده و کاربران میتوانتد قیمت تمامی محصولات را همراه با سود و زیان حاصل از فروش محصول مشاهده کنند . هر ساله میتوان از اظهارات مالی شرکت و یا فروشگاه مطلع شوید و هر بخش را به صورت اختصاصی مدیریت و ویرایش کنید . میتوان در داخل نرم افزار ۹۹۰ فرم یکجا بسازید و مدیریت تمامی کارمندان و مشتریان را هر کدام به صورت جداگلانه به دست بگیرید . نسخه ۲۰۱۴ این نرم افزار نسبت به نسخه های قبلی بهبود عملکرد گزارش گیری را برای کاربران را ارائه داده است . نرم افزار Intuit QuickBooks Premier Accountant Edition 2014 مناسب برای سیستم عامل ویندوز می باشد. مهمترین ویژگی های این نرم افزار عبارتند از: - مدیریت اقلام موجود / - پیگیری ترازنامه / - سازماندهی هزینه های کار / - تجزیه و تحلیل سود آوری / - پییگیری سود آوری محصولات / - اولویت بندی سفارشات / - ایجاد ۹۹۰ فرم مختلف / - گزارش گیری در مرحله / - گزارش سود و زیان / - بهبود عملکرد گزارش گیری نسبت به نسخه های قبلی.
    راهنمای نصب: - ابتدا نرم افزار مورد نظر خود را دانلود کنید. - با استفاده از نرم افزار Winrar فایل را از حالت فشرده خارج کنید. - بر روی آیکون Setup نرم افزار کلیک کنید و تمامی مراحل نصب را به ترتیب انجام دهید. - در قسمتی از نصب نرم افزار از کاربر تقاضای سریال نامبر میکند. - از داخل پوشه Serial فایل Notepad با نام Key را کلیک کنید. - سریال نامبر را در محل مشخص شده کپی کنید. - سپس product code کد شش رقمی را کپی کنید. - مراحل نصب را انجام دهید. - بعد از اتمام نصب از داخل پوشه Patch فایل Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کنید . ( به صورت پیشفرض محل نصب نرم افزار C:Program Files (x86)IntuitQuickBooks 2014 می باشد.) - سپس بر روی فایل کپی شده کلیک کنید و گزینه Patch را انتخاب کنید. - به داخل پوشه Patch1 بروید و فایل Patch1 را اجرا کنید. - شروع به نصب فایل Patch1 کنید.
    منبع و رمز عبور: www.download.ir

    حجم فایل: 727MB
    دانلود با لینکهای مستقیم زیر:

     

     

    دانلود نرم افزار حرفه ای اتوماسیون Enterprise Solutions

    معرفی: نرم افزار Intuit QuickBooks Enterprise Solutions 14.0 برای مدیرانی که میخواهند به صورت رایگان اتوماسیون شرکت و یا فروشگاهی را مدیریت کنند پیشنهاد میشود . نرم افزار با استفاده از ابزارهایی که در دسترس کاربران قرار میدهد و دسترسی به داده ها در هر کجا باعث میشود تا کنترل تمامی کارمندان را بر عهده بگیرید. گرفتن گزارش کار به مدیران این امکان را میدهد تا مدیریت شغل را در مراحل مختلف تکمیل و با دقت و صرفه جویی در زمان نظارت کاملی بر تمامی امور مربوطه داشته باشد . نرم افزار Intuit QuickBooks Enterprise Solutions 14.0 با استفاده از مقیاس ۱ تا ۳۰ نفره توانست ۱۴ نقش کاربری را به نرم افزار اضافه کند . دسترسی به داده های موجود تا ۶۰ برابر سریعتر میتوانید جستجو کنید . با نصب نرم افزار میتوانید در ۱۰ دقیقه سرویس هاست خود را به نرم افزار متصل کنید و مدیریت تمامی کاربران را به عهده بگیرید. مهمترین ویژگی های این نرم افزار عبارتند از: - راه اندازی شبکه اتوماسیون با هزینه اندک /- ارسال ایمیل به کاربران متصل به نرم افزار /- هزینه یابی /- درج ۱ الی ۳۰ نفر /- مدیریت کامل با استفاده از هاست سرویس /- نمایش گزارش کار.
    راهنمای نصب: - ابتدا نرم افزار مورد نظر خود را دانلود کنید. - با استفاده از نرم افزار Winrar فایل را از حالت فشرده خارج کنید. - بر روی آیکون Setup نرم افزار کلیک کنید و تمامی مراحل نصب را به ترتیب انجام دهید. - در قسمتی از نصب نرم افزار از کاربر تقاضای سریال نامبر میکند . - از داخل پوشه Serial فایل Notepad با نام Key را کلیک کنید . - سریال نامبر را در محل مشخص شده کپی کنید . - سپس product code کد شش رقمی را کپی کنید . - مراحل نصب را انجام دهید . - بعد از اتمام نصب از داخل پوشه Patch فایل Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کنید . ( به صورت پیشفرض محل نصب نرم افزار C:Program Files (x86)IntuitQuickBooks 2014 می باشد .) - سپس بر روی فایل کپی شده کلیک کنید و گزینه Patch را انتخاب کنید . - به داخل پوشه Patch1 بروید و فایل Patch1 را اجرا کنید . - شروع به نصب فایل Patch1 کنید .

    حجم فایل: 766MB
    دانلود با لینکهای مستقیم زیر:

     


    Warning: Parameter 2 to modChrome_artblock() expected to be a reference, value given in /home_N/tavallaei/domains/36.ir/public_html/templates/bluespace_joomina_ir/html/modules.php on line 39

    Warning: Parameter 3 to modChrome_artblock() expected to be a reference, value given in /home_N/tavallaei/domains/36.ir/public_html/templates/bluespace_joomina_ir/html/modules.php on line 39

    معرفی

    کاربر گرامی؛
    خوش آمدید

                                            
    روح الله تولایی؛
    عضو هیأت علمی
    دانشگاه شهید بهشتی
    و دانشیار دانشگاه
    جامع امام حسین(ع)


    Warning: Parameter 2 to modChrome_artblock() expected to be a reference, value given in /home_N/tavallaei/domains/36.ir/public_html/templates/bluespace_joomina_ir/html/modules.php on line 39

    Warning: Parameter 3 to modChrome_artblock() expected to be a reference, value given in /home_N/tavallaei/domains/36.ir/public_html/templates/bluespace_joomina_ir/html/modules.php on line 39

    Warning: Parameter 2 to modChrome_artblock() expected to be a reference, value given in /home_N/tavallaei/domains/36.ir/public_html/templates/bluespace_joomina_ir/html/modules.php on line 39

    Warning: Parameter 3 to modChrome_artblock() expected to be a reference, value given in /home_N/tavallaei/domains/36.ir/public_html/templates/bluespace_joomina_ir/html/modules.php on line 39

    تمامی حقوق این سایت برای دکتر روح الله تولایی© محفوظ است